Shoppat!

Hej hej!

Idag har jag vart och shoppat lite.
Jag köpte en klänning/tunika, en svart och en blå rosett, skor och leggings!
=D
Lite av det köpte jag till resan.
Jag längtar så mycket!
Nu är det bara en dag kvar!
Men det känns nästan inte som att vi ska åka.

Förmodligen kan jag inte blogga där.
Men det beror på om dom har någon internet anslutning, och att man inte behöver lösenord och sånt.

Men jag ska ta en massa bilder som jag ska lägga ut sen!

Nej nu ska jag gå ner och packa lite mer.
(Min resväska kommer bli proppfull!)

Ha det bra!
Ps. Glöm inte att anmäla er till tävlingen!

Skicka gjärna en komentar!
Postat av: Pam :)

Sv: okej nice du! ;D

2010-05-09 @ 19:56:12
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: ja e tyvärr bara med i tävlingar där det räcker med att länka

2010-05-10 @ 14:27:50
URL: http://vadfanskajagheta.se

Skicka en komentar?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0