Hemma igen!

Hej hej!

Nu är jag hemma igen från mallorca!
Vi hade det jätte mysigt och det var varmt och skönt hela tiden,
förutom en dag som det regnade.

Jag har solat, badat(I poolen och havet), vart på stan, ätit god mat och mycket annat skoj!
Vi skulle ha åkt till en marin park och kollat på shower med delfiner och sälar och sånt där,
men då var precis alla bilar uthyrda!
Det var så typiskt!

Men jag hade jätte roligt ändå!

Flygresan gick ochså bra förutom på hemvägen.
Planet skulle ha gått klockan ett men då hade det blivigt något fel så de var försenat, så då gick planet när vi egentligen skulle vara framme!
Så då landade vi klockan halv nio istället.
Sen fick vi vårat bagage typ vid halv tio och sen var vi hemma vid halv tolv.
Så det var lite jobbigt för jag skulle ju upp till skolan sen!

Men det är skönt att vara hemma igen!

Jag lägger ut lite bilder därifrån sen!

Ha det bra


Skicka gjärna en komentar!
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hoppas du får en toppendag <3

2010-05-26 @ 16:08:48
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: sanne

Hej kära syster.. Härligt att höra att ni hade det bra. Jag är avundsjuk på er, längtar efter att resa. När får jag se bilder?

2010-05-26 @ 20:40:03
URL: http://sankini.blogspot.com

Skicka en komentar?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0