Världens största hund?

Hello!

Nu har jag surfat lite och hittade en bild på en hund som säjs vara världens största hund.
Den är 1,82 cm på bakbenen och väger 120 kg.

samsonbig.jpg image by sniffdogblog

Den ser ganska stor ut i alla fall.
Jag vet inte om jag skulle vilja ha en sån stor hund.
njaa.. då är nog den där lilla lite mer för mig! XD

Men jag har ju redan världens sötaste hund!
Haha!

Vilken hundras är eran favorit ras?

Ha det bra!

Skicka gjärna en komentar!
Postat av: Tawaii

Hmm, jag har för mig att världens största hund var en Grand Danios..? ^^

Den hette typ Gibson och var vit med svarta prickar!

Tihi, en mega dalmatin! XD



Kram,

Tawaii

2010-03-23 @ 07:06:32
URL: http://tawaii.blogg.se/
Postat av: MadABilly

Jisses, 120kg!!!

Jag har också för mig att världens största hund var en grand danois fast den heter George och är svart? :o Har den på min kyl, hihih..



Vad har du för hund? :)

2010-03-29 @ 21:56:24
URL: http://madabilly.blogg.se/

Skicka en komentar?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0