Mallorca här kommer jag!

Hejsan allihopa!

Som vissa kanske vet så ska jag åka på semester till mallorca den 15 Maj.
Det ska bli så skönt!

Jag längtar värkligen dit! Jag vill åka iväg från den är kylan!
Fast det är ju i maj så då har det väl blivigt lite varmare..

Här kommer bara två små bilder på hotellet vi ska bo på..
 En av polerna och lite av hotellet..


( fler bilder kommer sen)

det var inte den bästa bilden men..

Jag ska lägga ut fler bilder sen.

Ha det bra!

Skicka gjärna en komentar!
Postat av: Fillan

Åhh vad skönt!!

Vill oxå utomlands! Bort från kalla vintern.

Är det lugnt om jag dyker ner i di väska! XD

2010-03-07 @ 19:42:30
URL: http://feliciathofalk.webblogg.se/
Postat av: Emma

Jag fyller år den 15 maj:D Jag skulle vilja följa med.Jag är Felicia Thofalks kompis:D

2010-03-08 @ 08:39:15
Postat av: DOBBY

niceee ställe där vill man boxD

2010-03-10 @ 17:57:06

Skicka en komentar?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0