Festen slut!

Hello!

I går (och lite idag) hade jag min födelsedags fest.
Det blev en jätte bra kväll!

Det var jätte mysigt och jag fick jätte fina presenter!
Och det var kul att alla ville sova över!

Presenter

HalsbandEtt jätte fint halsband.

PresenterNagellack, Örhängen, Läppglans, (klubba)

New moon!Och new moon Filmen!

Det var några av dem.

Jag blev jätte glad över alla presenterna!
Dom var verkligen jätte fina!

Nu dröjer det ett år tills jag kan ha födelsedags fest igen..
Haha!

Ha det super bra!

Skicka gjärna en komentar!
Postat av: FeLIciA

Bra att du hade kul :)

Vilka fina presenter !!

Längtar tills jag får träffa dig;)

Kramar ♥!

2010-03-29 @ 10:03:13
URL: http://feliciathofalk.webblogg.se/
Postat av: Nea

Har du fyllt år? Då måste jag ju säga grattis i efter skott =)

Tack för den söta komentaren i min blogg btw



<3

//Nea

2010-03-30 @ 17:45:20
URL: http://lillskiit.blogspot.com

Skicka en komentar?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0