Har varit och tävlat!

Hejsan!
Jag vet att det var ett tag sedan jag bloggade för att jag har liksom inte haft tid...

I hälgen var jag till stockholm och tävlade i friidrott!
jag fick ett guld och ett brons!
Jag är ganska nöjd över resultaten. :)
Eftersom att det var en tvådagars tävlig så bodde vi på ett hotell,
Det Var värkligen fint men maten var väll sådär.

Hoppas att ni har haft en bra helg!

Kram <33

Skicka gjärna en komentar!
Postat av: FeLIciA

Kuul. Grattis!!

Kram<3

2010-02-22 @ 18:57:30
URL: http://feliciathofalk.webblogg.se/
Postat av: Anonym men titti

Hej!

vad kul att du har vunnit en tävling i stockholm.

längesen vi sågs du får svänga förbi skolan så får vi gå hem tillsammans!!!:)

jajaja, jag vet att du inte orkar GÅ hem men snälla nån daa....

kramizar!!!

2010-02-23 @ 20:14:16
Postat av: anonymt titty

Hej!

vad kul att du har vunnit en tävling i stockholm.

längesen vi sågs du får svänga förbi skolan så får vi gå hem tillsammans!!!:)

jajaja, jag vet att du inte orkar GÅ hem men snälla nån daa....

kramizar!!!

2010-02-23 @ 20:17:03

Skicka en komentar?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0