Första April + skärtorsdag!

Hello!

I dag är det ju första april!
Då får man luras!
Haha!

Är det någon som har blivigt lurad
eller lurat någon annan?

Jag har faktiskt inte gått på något skämt alls!
Och jag har inte lurat någon annan heller..
Jag har inte kommit på något bra skämt!!

Men idag är det ju skärtorsdag också!
Är det någon som har fått något påskägg!?
Hehe! =D

Ha en bra dag!

Skicka gjärna en komentar!
Postat av: karolin

jag och en kompis som heter hilda vi lura våran fröken. vi sa att det var biff, lingonsylt och potatis till mat men det var fiskgrateng och potatis!!!!!

2010-04-02 @ 17:28:33
Postat av: Angelica

Tävlingar och andra roligheter i min blogg :)

Kika in!

2010-04-02 @ 22:12:10
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Skicka en komentar?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0